نویسنده جدید(HIP HOP)
سلام سلام سلام ليلا هستم 20 ساله از شيراز مختصر بگم هدفم از ساخت اين وب علاقه ايه که به موسيقي کره و خواننده هاشون دارم هست هيچ چيز بد و خسته کننده اي هم تو وبم نميذارم، حالشو ببرين
مسعود اکبری اطلاعات اموزنده 1
نگار نقش 1
korea-club 1
جدیدترین آهنگهای روز 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با هرکه ساختیم ،باختیم و آدرس respina20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 24655
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 132
تعداد آنلاین : 1


سلام به همه بچه های طرفدار کره و... من فرانک22 ساله دانشجو ترم 3 موسیقی و از امروز نویسنده جدید وبلاگ

 

هستم. لیلا جون ازم خواست که تو این وبلاگ باهاش همکاری داشته باشم من مربی هیپ هاپ سبک برک دنس

 

هستم. از بچگی رقص کار میکنم ولی هیپ هاپ رو از 16 سالگی شروع کردم و به همین علت لیلا خواست که

 

اینجا نویسنده شم و تا اونجایی که میتونم تو این مورد کمکتون کنم. ظاهرا فنای کره ای خیلی به هیپ هاپ

 

علاقه دارن متاسفانه تو ایران امکان این نیست که بشه رقص کار کرد و کلاسهای حرفه ای هم وجود نداره بیشتر

 

به اسم رقص ،ایروبیک کار می کنند.حتما می دونید که هیپ هاپ یا کلا رقص باید به صورت حضوری باشه ولی اگر

 

کسی واقعا رقصو دوس داشته باشه و استعدادشم داشته باشه با چند تا کلیپ آموزشی هم میتونه یاد بگیره

 

من اینجا سعی می کنم اموزشهای پایه شو به هر نحوی شده چه با کلیپ با عکس و حتی تایپیک بهتون یاد بدم

 

البته باید بگم که من شناختی از کره ایا ندارم دیروز برا اولین بار کلیپ کره ای دیدم فکر نمیکردم اینقدر تو رقص

 

ماهر باشن اونم رقص گروهی !!!!واقعا برام جالب بود! البته ناگفته نماند که لیلا جون بهم قول داده که منو با گروه

ها و خواننده هاشون آشنا کنه. تقریبا 19 تا کلیپ دیروز دیدم که چندتاش خیلی رقص خوبی داشت لیلا اسم این

چندتا گروه روبرام نوشته رو کاغذ که من اینجا می نویسمشون:

 

(ss501-dejavu)، (shinee-Stranger)،(Kim Hyun Joong -Break Down )،(BoA- Eat You Up-)،(BoA-girl on top)

 

اگه بخواین و این روشایی که من میگم رو استفاده کنین حتما یاد می گیرین،البته جدا از اینکه کلاس رفتن یه چیز

دیگست. ولی خب بهتر از هیچیه مخصوصا واسه شماها اینم بدونید که ایرانیا تو هیپ هاپ مهارت ندارن اینو باید

از مسابقات رقص تی وی پرشیا فهمیده باشین، خب میریم سراغ مقدمه اموزشی و یه توضیح کلی

 

 

 

 




+ نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت 14:3 توسط لیلا و فرانک |